ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

%cf%84%ce%b7%ce%bd%ce%bf%cf%83-2016

Πραγματοποιήθηκε  με τη Χαρη του Θεου το διημερο προσκυνημα της Ενοριας μας  στο Ιερό νησί της Τήνου  την  Παρασκευη 30 Σεπτεμβριου και Σαββατο 1 Οκτωβριου. Συμμετειχαν 60 προσκυνητες συνοδευομενοι απο τον Εφημεριο π.Ιωαννη και τους  Εκκλησιαστικους Επιτροπους κ.Γεωργιο Βαφειαδη (Ιατρο) και Γεωργιο Μητροκοντη. Τα ξημερώματα της Παρασκευης  30  Σεπτεμβριου ξεκινήσαμε από την Εξω Αγυια με κατευθυνση προς το λιμάνι της Ραφήνας οπου επιβιβαστήκαμε στο πλοίο super Ferry Ανδρος και αναχωρήσαμε για Τήνο….

Η άφιξη έγινε περίπου στις 11:40π.μ. Αφού αφήσαμε τις αποσκευές μας στο ξενοδοχείο επισκεφθήκαμε απευθείας το Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας Τήνου όπου προσκυνήσαμε και συμμετείχαμε στην Ιερά Παράκλησην προς την Παναγία μας.

Το απόγευμα στις 5.00 αναχωρησαμε για την Ιερα Μονη Κοιμησεως της Θεοτοκου-Κεχροβουνιου  για να προσκυνήσουμε την Κάρα της Αγίας Πελαγίας καθώς και να προσευχηθούμε στο μικρό και ταπεινό, ιερό ησυχαστήριόν της.

Ακολουθησε μια μικρη περιηγηση στο νησι. Εντυπωσιακο ηταν το χωριο Βωλαξ με περίπου 53 μόνιμους κατοίκους (απογραφή του 2011). Χτισμένο σε υψόμετρο 284 μέτρα, σε ένα μικρό οροπέδιο στη μέση της Τήνου, περιτριγυριζόμενο από πέτρες και μεγάλους σφαιρικούς γρανιτένιους βράχους ηφαιστειογενούς προέλευσης. Πάντα ήταν, και είναι ακόμη, το χωριό της καλαθοπλεκτικής από την οποία και ζει.

Την δεύτερη ημέρα 1η Οκτωβριου, λειτουργηθήκαμε στον Ναό της Ευαγγελιστρίας όπου αρκετοί προσκυνητές μετέλαβαν των Αχράντων Μυστηρίων.

Έπειτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για το πρωινό. Αργότερα περπατήσαμε στα στενά πλακόστρωτα δρομάκια της πόλης για να προμηθευτούμε τα τελευταία αναμνηστικά.

Στις 14.30μ.μ.  επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για την επιστροφή. Στις 6:30 μ.μ. καταφθάσαμε στην Ραφήνα και από εκεί οδικώς για Πατρα.

Σε όλη την διάρκεια της διαδρομής μέσα στο λεωφορείο υπήρχε πολυ κέφι, ζωντάνια, ενθουσιασμός, τραγούδι και όμορφες εκπλήξεις. Όλοι οι προσκυνητές ήταν αναπαυμενοι καθώς εφεραν πλούσια την Θεία χάρη και την ευλογία της Παναγίας μας ενώ κάποιοι από αυτούς είχαν εκπληρώσει και το «τάμα» τους.

Παραθετουμε  πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Αναρτήθηκε στις Uncategorized. Leave a Comment »