ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΙΕΡΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ

Πραγματοποιήθηκε επιτυχως με τη Χαρη του Θεου το διημερο Ιερο Προσκυνημα της Ενοριας μας  στο Ιερό νησί της Τήνου  την  Παρασκευη 22 και Σαββατο 23 Σεπτεμβριου. Συμμετειχαν 62 προσκυνητες συνοδευομενοι απο τον Εφημεριο π.Ιωαννη και τους  Εκκλησιαστικους Επιτροπους κ.Γεωργιο Βαφειαδη (Ιατρο) και Μιχαηλ Κουρατο. Τα ξημερώματα της Παρασκευης  22  Σεπτεμβριου ξεκινήσαμε από την Εξω Αγυια……….

με κατευθυνση προς το λιμάνι της Ραφήνας οπου επιβιβαστήκαμε στο πλοίο super Ferry 2 και αναχωρήσαμε για Τήνο….

Η άφιξη έγινε περίπου στις 11:30π.μ. Αφού αφήσαμε τις αποσκευές μας στο ξενοδοχείο επισκεφθήκαμε απευθείας το Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας Τήνου όπου προσκυνήσαμε και συμμετείχαμε στην Ιερά Παράκλησην προς την Παναγία μας. Το απόγευμα στις 5.00 αναχωρησαμε για την Ιερα Μονη Κοιμησεως της Θεοτοκου-Κεχροβουνιου  για να προσκυνήσουμε την Κάρα της Αγίας Πελαγίας καθώς και να προσευχηθούμε στο μικρό και ταπεινό, ιερό ησυχαστήριόν της.Ακολουθησε περιηγηση στο νησι. Εντυπωσιακος ηταν ο Πυργος το μεγαλύτερο χωριό στην Τήνο, μετά την Χώρα. Οι περισσότεροι επισκέπτες, δεν το θεωρούν απλά ΠΟΛΥ όμορφο, αλλά ένα υπαίθριο μουσείο λαϊκής τέχνης, το οποίο διατηρεί αναλλοίωτη την παραδοσιακή κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική. Περπατώντας στους γραφικούς θαυμασαμε τα μαρμάρινα περίθυρα των σπιτιών και τις ανάγλυφες διακοσμήσεις τους, τα υπέρθυρα με την ποικιλία των διακοσμητικών τους μοτίβων, τις βρύσες κ.α. Στον Πύργο  λειτουργεί η περιφημη Σχολή Καλών Τεχνών. Στο τέλος της βόλτας μας, ξαποστασαμε κάτω από τα δύο υπέροχα αιωνόβια πλατάνια.

Την αλλη μερα λειτουργηθήκαμε στον Ναό της Ευαγγελιστρίας όπου αρκετοί προσκυνητές μετέλαβαν των Αχράντων Μυστηρίων.Έπειτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για το πρωινό. Αργότερα περπατήσαμε στα στενά πλακόστρωτα δρομάκια της πόλης για να προμηθευτούμε τα τελευταία αναμνηστικά. Στις 15.45μ.μ.  επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για την επιστροφή. Στις 7:30 μ.μ. καταφθάσαμε στην Ραφήνα και από εκεί οδικώς για Πατρα. Σε όλη την διάρκεια της διαδρομής μέσα στο λεωφορείο υπήρχε κέφι, ζωντάνια, ενθουσιασμός, τραγούδι και όμορφες εκπλήξεις. Όλοι οι προσκυνητές ήτανχαρουμενοι καθώς εφεραν πλούσια την Θεία χάρη και την ευλογία της Παναγίας μας ενώ κάποιοι από αυτούς είχαν εκπληρώσει και το «τάμα» τους. Παραθετουμε  πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Αναρτήθηκε στις Uncategorized. Leave a Comment »