ΕΥΛΑΒΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ

Πραγματοποιήθηκε με την Χαρη του Θεου στις 21 και 22 Σεπτεμβριου το διήμερο ευλαβικο Προσκύνημα της Ενορίας του Αγιου Ιωακείμ Εξω Αγυιάς  στην Τήνο. Μετα απο ενα μεταμε-σονυκτιο ταξίδι φθάσαμε στην Ραφήνα, απ’ οπου πήραμε το ταχυπλοο πλοίο TERA JET  για Τήνο. Φθάσαμε στο λιμάνι της Τήνου την Παρασκευη 21 Σεπτεμβριου στις 9.30π.μ. Αμεσως  αναχωρήσαμε για την Ιερα Μονή Κεχροβουνίου και μια μεγαλη περιήγηση στο νησί. Επίσκεφθηκαμε  το μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας. Εν συνεχεια περνώντας από τα μικρά κάτασπρα χωριουδάκια με τους περίτεχνους περιστεριώνες Βωλαξ, Κροκος, Κωμη, Καλλονη, Καρδιανη, Υστερνια  καταληξαμε  στο μεγαλύτερο χωριό της Τήνου, τον Πύργο.

Ακολουθησε περιηγηση στο σπίτι και μουσείο του γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά καθως και στο μουσειο των τηνιων καλλιτεχνων. Απολαυσαμε ένα ωραίο καφεδάκι στην κεντρική πλατεία του χωριού με τον αιωνόβιο πλάτανο και αναχώρησαμε για τον Πάνορμο  ένα γραφικό παραθαλάσσιο οικισμό, που απλώνεται κατά μήκος της προκυμαίας με τα καφενεία και τις ψαροταβέρνες,για το μεσημεριανο μας φαγητο. Στις  15.30π.μ. φθασαμε  στο ξενοδοχειο, τακτοποιηθηκαμε και ειχαμε στη διαθεση μας ελεύθερο ολο το απογευμα  για ξεκούραση και μια πρωτη επισκεψη για προσκυνημα στην θαυματουργη εικονα της Μεγαλοχαρης. Την αλλη μερα το πρωί ετελέσθη Θ.Λειτουργία, κατα την οποία συμμετείχε και ο π.Ιωάννης. Ο Ναός ηταν κατάμεστος απο προσκυνητές. Ακολουθησε πρωινό στο ξενοδοχείο, καναμε τα απαραιτητα ψωνια και στις 15.20  πηραμε τον δρόμο της επιστροφής. Δοξα τω Θεω παντων ενεκεν!

Αναρτήθηκε στις Uncategorized. Leave a Comment »